Monday, December 26, 2011

Handphone aku!!!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum kengkawan.........

Entry kali ni cuma nk citer sedih psl my tipon dah x bole guna smentara, punca nyer adalah disebabkan kecuaian aku sendiri gak. Sabtu n ahad lepas (24 n 25 Dec) aku n hubby kena jaga gerai mak mertua di Bukit Belacan atau dengan nama lain Taman Rimba Ampang.

Kejadian ni berlaku pada hari ahad sbb my wafi sebokkkkkk nk g mandi sungai, so aku ni pun bebal gak slalu kalo nk turun sungai akan aku bg handphone pada hubby utk di simpan, tp kali ni aku bleh plak bwk turun skali. Tengah layan si wafi mandi tetiba anak buah sebelah my hubby dtg soo sebok nk mandi ngan wafi (dia ni tembam sket la, berat dier pun dlm 20kg++), sebok aku ngambik gambo bebudak ni, tetiba aku kepit ler hp aku kt ketiak, dngn x semena si wafi ni kan kurus nk terjatuh ler n aku ni pun cepat2 ler capai tangan dier dannnnn dengan secepat n sesegera yg mungkin hp aku ni pun terlepas dari kepitan ketiak aku nnnn dush!!!!!! masuk ke dlm sungai......

Naik atas ngadu ngan my hubby, dier bkn kesian ngan aku lagi masrahkan aku lg ader ler sbb kate nyer ' Carelesssssssssssss', aku x melawan pape sbb mmg salah aku sendiri.....


ishk...ishk....ishk....... xpe la, arini aku dtg opis nk search tmpt repair handphone mmg dari comp. SAMSUNG sendiri sbb kalo anto kt kedai biasa mau abis hp aku brg yg ori dorang kuarkan....

ok la kengkawan, sekian citer sedih yg x brape sedih arrrrr. bye ... jumpa entry lain kali yer, nk mula wat keje......

1 comment: